Lakiala on kohdannut suuria muutoksia viimeisten parin vuoden aikana. Toimintaympäristön ja toimintatapojen muutosten vuoksi monet lakialan ammattilaiset suosivat sellaisia joustavia tapoja hankkia tukipalveluja, joihin ei sisälly samoja riskejä ja ylimääräisiä kuluja kuin työntekijän palkkaamiseen. Samoin kilpailu on kiristynyt alalla ja toimivan markkinoinnin ja viestinnän merkitys on kasvanut entisestään. Me olemme kehittäneet erikoisosaamistamme pystyäksemme vastaamaan näihin tarpeisiin ja palvellaksemme asianajotoimistoja parhaalla mahdollisella tavalla.
Tarjoamme monipuolisia palveluja erityisesti pienille ja keskisuurille lakitoimistoille sekä yksin toimiville asianajajille joko etänä tai asiakkaan toimitiloissa (Helsingin ja Tampereen seutu). Kaikki työ tapahtuu täysin luottamuksellisesti ja täydellä tyytyväisyystakuulla.
Lisää aikaa käyttöösi ja kannattavuutta yrityksellesi
Mistä löydät aikaa tehtävien organisointiin, asiakastiedusteluihin vastaamiseen ja laskutukseen? Milloin keräät ja tarkistat tiedot ennen yhteydenottoja? Milloin hoidat some-näkyvyyttä tai päivität nettisivuja?
Ajan järjestäminen on jatkuvaa kamppailua. Se tarkoittaa enemmän yömyöhään työskentelyä, enemmän rästiin jääviä tehtäviä ja aina vain pitempiä välejä asiakkuuksien välillä. Voit kuitenkin panna ongelmalle pisteen nyt. Fiksulla yhteistyöllä hyvän kumppanin kanssa saat kaikki rutiinihommat tehtyä ja pystyt myös nauttimaan omaan asiantuntijatyöhösi keskittymisestä samalla kun firmasi kukoistaa. Palvelujamme käyttäessäsi huomaat, että sinulla on enemmän aikaa töihin, jotka tuottavat kassavirtaa tai kosketuspintaa tuleviin asiakkaisiisi. Meistä tulee olennainen osa tiimiäsi – vaikka emme työskentelisi samassa toimistossa kanssasi. Tarjoamme sinulle joustavuutta valita itsellesi sellaiset jutut, joista pidät eniten ja jotka tuottavat parhaimmat tulot.
Lakiassistenttimme tietävät tarkalleen, millaista apua tarvitset asiakkuuksien saamisessa ja juttujen edetessä. Voimme hoitaa rutiininomaiset tiedonhaku- ja kontaktointitehtävät, jolloin saat enemmän aikaa keskittyä tärkeimpiin asioihin ja liiketoimintasi kasvattamiseen.
Melkeinpä kaikenkokoiset firmat hyötyvät lakiavustajista. Assistentti on käytettävissäsi juuri sen verran kuin tarvitset – voimme skaalata palveluitamme tarpeidesi mukaan ja kasvaa kanssasi.
Lakiassistenttimme auttavat sinua saamaan tehtävät valmiiksi ajallaan, pitämään asiakkaasi ajan tasalla, organisoimaan työtäsi, lisäämään tuottavuuttasi ja saamaan juuri sen verran juttuja kuin haluat.
Lakialan markkinoinnin erikoisosaamista
Jos sinulla on tarvetta uusille asiakkaille tai tunnettuuden lisäämiselle, voimme auttaa. Olemme vuosien kuluessa hioneet osaamistamme lakialan markkinoinnissa huippuunsa. Tunnemme markkinat ja parhaat tavat tavoittaa potentiaaliset asiakkaat ja tiedämme, kuinka voit erottautua positiivisesti markkinoilla ja tuoda osaamistasi parhaiten asiakkaiden näkyville. Emme ota markkinointiasiakkaiksemme keskenään kilpailevia toimistoja, jotta vältymme eturistiriidoilta ja voimme tähdätä jokaisen asiakkaamme kanssa tämän nostamiseen näkyvyydessä ykköseksi omalla erikoisalallaan ja alueellaan.

Mitä tehtäviä lakiassistentti voi hoitaa?
– Ja paljon muuta!

Miten palvelu toimii?
Lakiassistentti on luotettava ja tuttu yhteistyökumppanisi, joka hoitaa valitsemasi tehtävät tehokkaasti ja nopeasti juuri silloin kun sitä tarvitset ja on helposti tavoitettavissa puhelimella tai sähköpostilla. Jos vain haluat, sama henkilö toimii assistenttinasi koko sovitun ajan eikä siis vaihdu toimeksiantojen välillä, joten sinun ei tarvitse perehdyttää useampaa henkilöä työhön. Yhdestä assistentista voit saada sihteerin, markkinointiosaajan, asiakaspalvelijan ja paljon muuta. Me lakiassistentit olemme erikoistuneet palvelemaan asianajotoimistoja ja meillä on monipuolinen koulutus (esim. oikeustradenomin tutkinto / yliopistotutkinto) ja työkokemusta lakialan yritysten palvelemisesta, joten löydämme sinulle joukostamme varmasti sopivan assistentin. Vaihtoehtoisesti voimme käyttää koko assistenttitiimimme osaamista työprojekteissasi. Toimistossamme työskentelevillä ammattilaisilla on kaikilla hieman erilaiset työhistoriat, koulutukset ja kokemukset, joten koko lakiassistenttitiimiä hyödyntämällä voit saada vieläkin laajempaa ja monipuolisempaa palvelua.
Lakiassistenttipalvelu toimii niin, että valitset joko tarvitsemasi määrän työtunteja kuukaudessa eli kiinteän paketin tai vaihtoehtoisesti tuntiveloituksen. Jos et etukäteen tiedä kuinka monta tuntia tarvitset tai jos tarvitset apua epäsäännöllisemmin, se ei haittaa – pakettien välillä siirtyminen onnistuu helposti ja voimme laskuttaa palvelun myös tuntiveloituksella. Maksat aina joka tapauksessa ainoastaan tehdyistä työtunneista. Sinä itse määrittelet myös sen, mihin tehtäviin assistenttisi tunnit käyttää.
Kun olet ottanut meihin yhteyttä, selvitämme mihin tehtäviin tarvitset apua ja teemme toimenpide-ehdotuksen maksutta ja sitoumuksetta. (Jos olet kiinnostunut markkinointipalvelustamme, kartoituksen yhteydessä varmistamme myös, ettei kenenkään nykyisen asiakkaamme kanssa ole olemassa alueellista / erikoistumisalallista kilpailutilannetta, jottei eturistiriitaa pääse syntymään.) Jos päätät ryhtyä asiakkaaksemme, valitsemme yhdessä sinulle parhaiten sopivan assistentin tai assistentit työtehtävien mukaan.