Yhdistysten oikeana kätenä
- Monipuoliset toimistotyöt ja jäsenrekisterin ylläpito
- Jäsenlaskutus
- Tiedotus ja muut viestintätehtävät
- Jäsenlehtien taittaminen ja muu graafinen suunnittelu
- Jäsenneuvonta
- Sosiaalisen median hoitaminen
- Internet-sivujen päivitys ja suunnittelu
- Jäsenhankinta
- Erilaiset varainkeruun tehtävät
- Tietoisuuden lisääminen yhdistyksestä ja muu markkinointi
- Tapahtumajärjestelyt
- Esityslistojen ja pöytäkirjojen kirjoittaminen ja oikoluku
- Rahoituksen haussa auttaminen ja sparrailu
Miten palvelu toimii?
Assistentista saatte luotettavan ja tutun yhteistyökumppanin, joka hoitaa valitsemanne tehtävät tehokkaasti ja nopeasti juuri silloin kun sitä tarvitsette ja on helposti tavoitettavissa puhelimella tai sähköpostilla. Jos vain haluatte, sama henkilö toimii assistenttinannne koko sovitun ajan eikä siis vaihdu toimeksiantojen välillä, joten teidän ei tarvitse perehdyttää useampaa henkilöä työhön. Vaihtoehtoisesti voimme käyttää koko assistenttitiimimme osaamista työprojekteissanne. Meitä assistentteja on tällä hetkellä seitsemän ja meillä on monipuoliset koulutukset ja laaja työkokemus, joten löydämme teille joukostamme varmasti sopivan assistentin. Kaikki työ tapahtuu täysin luottamuksellisesti ja täydellä tyytyväisyystakuulla.
Assistenttipalvelu toimii niin, että valitsette joko kiinteän paketin eli tarvitsemanne määrän työtunteja kuukaudessa tai vaihtoehtoisesti tuntiveloituksen. Jos ette etukäteen tiedä kuinka monta tuntia tarvitsette tai jos tarvitsette apua epäsäännöllisemmin, se ei haittaa – pakettien välillä siirtyminen onnistuu helposti ja voimme laskuttaa palvelun myös tuntiveloituksella. Maksatte aina joka tapauksessa ainoastaan tehdyistä työtunneista.
Kun olet ottanut meihin yhteyttä, selvitämme mihin tehtäviin tarvitsette apua ja teemme toimenpide-ehdotuksen maksutta ja sitoumuksetta. Jos päätätte ryhtyä asiakkaaksemme, valitsemme kanssanne teille parhaiten sopivan assistentin tai assistentit.